مليكامليكا، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
محمد حسن و امیر حسنمحمد حسن و امیر حسن، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

ملیکا جون (شروع زندگی جدید مامان و بابا)

ملیکا و عید قربان

1390/8/15 16:07
نویسنده : بهار
434 بازدید
اشتراک گذاری

معلم ملیکا در مورد عید قربان صحبت کرده بود ملیکا تا از مدرسه اومد گفت :

مامان مامان فردا عیده نه از اون عیدایی که تو عیده!!!!!

عید قربانه

 

بعد در مورد این که خانمشون داستان حضرت ابراهیمو براشون تعریف کرده و در مورد عید قربان صحبت کرده توضیح داد و داستانش رو گفت.

البته خیلی بامزه تعریف میکرد.

عزیزم ملیکا جون

امیدوارم عیدای زیادی رو ببینی همیشه همیشه موفق باشی و از یاد خدا غافل نشی

 

این عید بزرگ را به همه مسلمان جهان تبریک می گویم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیکی نصیریان
26 آبان 90 11:13
سلام خاله بهارسلام ملیکاجون مر30 که به من سرمیزنید هروقت فیلممونشون بده بهتون میگم دوستون دارم
آیدا
9 آذر 90 16:41
سلام بهار خوبم من خاله ملیکا آیدا هستم ملیکا رو مثل بچه ای که هنوز خدا بهم نداده دوست دارم امیدوارم خودش و مامان و بابای خوبش همیشه شاد و سلامت باشند.بهار خوبم خیلی دوستت دارم تو بهترین مامان دنیا و بهترین همکار برای من بودی.