مليكامليكا، تا این لحظه: 19 سال و 26 روز سن داره
محمد حسن و امیر حسنمحمد حسن و امیر حسن، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

ملیکا جون (شروع زندگی جدید مامان و بابا)

ملیکا و داداشی به توان 2

1392/6/10 10:37
نویسنده : بهار
641 بازدید
اشتراک گذاری

ملیکا و مامان و باباش منتظر نی نی هستن البته به توان 2 

اوایل آذر ماه یا اواخر آبان نی نی ها به دنیا میان

ملیکا خیلی خوشحاله دائم داره باهاشون حرف میزنه 

ملیکا جون وقتی تو    تو دل مامان بودی من خیلی باهات حرف می زدم که وقتی به دنیا اومدی کمتر مادری بود بچشو به اسم صدا بزنه ولی من انقدر ملیکا ملیکا می کردم که همه می گفتن انگار چند ساله این دخترو داشتی 

چون وقتی تو دلم بودی و جنسیتت رو فهمیدم اسمت رو انتخاب کردم و شروع کردم به حرف زدن باهات خلاصه این شد که خیلی با هم رفیق شده بودیم  (شاید یه دلیلی که خیلی خیلی حرف میزنی همین باشه)

 

ولی حالا نمی دونم چرا با این دو تا نی نی (محمدحسن و امیرحسن) حرف نمی زنم البته تو جای منو پر کردی و دائم داری قربون صدقشون میری و با هاشون حرف میزنی 

امیدوارم همیشه دوستشون داشته باشی و اونا هم همین طور 

مامان و بابا خیلی دوستتون دارن 

10 فروردین بی بی چک مثبت

13 فروردین جواب آزمایش مثبت  

17 فروردین اولین سونو 5 هفته و چند روز 

8 خرداد سونو و فهمیدن این که نی نی ها دوقلوان (8 هفته کامل)

12 تیر سونو غربالگری (احتمال این که هر دو پسر باشن)

25 تیر آمینوسنتز

نزدیک سه هفته بعد خبر سلامتی هر دو جنین و جنسیت پسر

25 مرداد اکو قلب و سونو آنومالی (خدا رو شکر هر دو سالم)

الان 26 هفته است تو دل مامانید و یه سونو 17 شهریور دارم که امیدوارم اونم خوب باشه

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان نسترن
30 شهریور 92 2:29
واااااااااااو مبارکه عزیزم. امیدوارم هردوتا نینی سالم وسلامت به دنیا بیان
مامان نسترن
15 مهر 92 11:00
ای جونم دوقلو پسرای گل. دیگه چیزی نمونده که به دنیا بیان
مامانی درسا
6 فروردین 93 4:20
تو متولد می شوی در چند قدمی عید . . پس شاد باش كه نوید بخش بهاری تولدت مبارک عزیز
مامان رادمان
14 اردیبهشت 93 12:46
مباركه خيلي ذوق كردم آخه رادمانم سال گذشته صاحب يه خواهر شد آخي دو تا پسر ان شائالله خدا سلامتي بده هم به خودت هم به بچه ها