مليكامليكا، تا این لحظه: 19 سال و 25 روز سن داره
محمد حسن و امیر حسنمحمد حسن و امیر حسن، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

ملیکا جون (شروع زندگی جدید مامان و بابا)

مامان تنبل ملیکا

1392/4/19 10:19
نویسنده : بهار
668 بازدید
اشتراک گذاری

می دونم تو سال جدید اصلا برات هیچی ننوشتم مامان تنبلی بودم شاید وقتی بزرگتر میشید ما هم کمتر بهتون دقت می کنیم تو این مدت اتفاق های زیادی افتاده

دیگه واقعا حس می کنم که بزرگ شدی و چقدر زود گذشت امسال میری کلاس سوم قرار بود مدرسه ات رو عوض کنیم به خاطر طرح آموزش و پرورش که منتفی شد و تو خوشحال شدی که از دوستات جدا نمیشی 

دیگه تنها تو خونه می مونی و مامان و بابا میان سرکار و این هم یکی از نشانه های بزرگ شدنته البته روزهایی که کلاس زبان داری میای اداره

زبان هم ترم 5 هستی 

 

خیلی دوست دارم که یه کلاس ورزشی هم ثبت نام کنم که هنوز موفق نشدم 

 

یه اتفاق خیلی مهم تر این که داری صاحب دو تا داداش میشی البته بماند که دوست داشتی دو تا دختر باشه ولی خوب عزیزم همه چی دست خداست و بعد از این که فهمیدی هر دو پسرن گفتی مامان نمی شد یکیشون دختر میشد و کلی گریه کردی ولی خیلی زود فراموش کردی و هر روز کلی با داداشات حرف می زنی و لحظه شماری می کنی تا دنیا بیان  

الان هم که ماه رمضونه و امروز سحری بیدار شدی و یه کم با بابا سحری خوردی ولی صبح بیدار شدی و گفتی گشنمه و منم بهت گفتم تا ظهر روزه بگیر !!!!

کلی اتفاق هم که دوست دارم بنویسم ولی تا چند روز بعد حتما برات می نویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)