مليكامليكا، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
محمد حسن و امیر حسنمحمد حسن و امیر حسن، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

ملیکا جون (شروع زندگی جدید مامان و بابا)

به نام خداوند بخشاینده و مهربان

1390/1/14 14:52
نویسنده : بهار
401 بازدید
اشتراک گذاری

سال نو شروع نو

امروز اولین مطلب سال جدید رو دارم می نویسم

واقعا توی عید فرصت نکردم بیام اینجا و مطلب بنویسم

یه موقع هایی خدا رو شکر می کنم که سرکار میرم چون به نظرم وقتم بیشتر آزاده یا نه بهتر بگم

زندگیم برنامه ریزی شده تره

خلاصه

خبر زیاد دارم

هفته اول تهران بودیم و طبق سنوات گذشته دید و بازدیدهای معمول

هفته دوم کاشان بودیم

البته اونم به نوعی دید و بازدید بود ولی خوب همه دور هم بودیم و خوش گذشت

 خونه مادر بزرگ شوهرم

و البته از حق نگذریم

ما که جونیم (البته خودم رو میگم) حوصله مهمون داری نداریم

ولی خدایی از یه مادر بزرگ واقعا نمیشه توقع کرد

ولی ما که جز احترام از این مادر بزرگ چیزی ندیدیم

همین جا براش از ته دل دعا می کنم .....................

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آیدا
22 فروردین 90 15:10
آفرین به این همه قدردانی شما مامان خوب نسبت به اعضای مسن خانواده امیدوارم بتونید این روحیات قشنگ و دوست داشتنی که احترام به بزرگترهاست به دختر گلتون هم منتقل کنید تا قدر بزرگترها رو که جواهرهای زندگی ما هستند بهتر بدونه