مليكامليكا، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
محمد حسن و امیر حسنمحمد حسن و امیر حسن، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

ملیکا جون (شروع زندگی جدید مامان و بابا)

6 فروردین و تولد ملیکای عزیزم

1390/1/14 15:03
نویسنده : بهار
493 بازدید
اشتراک گذاری

۶ فروردین تولد ملیکا جون بود که ما خونه عمه ملیکا بودیم که مصادف شده بود با شنبه اول سال که بعضی ها اعتقاد دارند اگه شنبه اول سال اش رشته درست کنن تا آخر سال رشته کارها تو دستشونه و خلاصه سردرگم نمی شن

و عمه ملیکا خانم هم آش درست کرده بود و یه مهمونی کوچیک برای خانم ها گرفته بود و لطف کرد و گفت حالا که همه هستن شما هم یه کیک بگیر و همین جا برای ملیکا تولد بگیریم

ما هم که فی البداهه این کار رو کرده بودیم و کیک سه چهار کیلویی نمی شد جایی پیدا کرد سه تا کیک خریدیم و خلاصه تولد گرفتیم

ولی خوب به مهمونا نگفتیم که تولده که تو زحمت نیفتن

 

ملیکا که تولد رو با کادوهاش دوست داره

بعد از فوت کردن شمع و خلاصه دست زدن و شعر خوندن ما

تو گوش من گفت مامان هیچ کس کادو نیاورده (البته با بغض) منم بهش گفتم

ملیکا جون اینجا خونه ما نیست رفتیم خونه حتما برات یه تولد می گیرم

حالا خوب شد این کلمه رو بلند نگفت وگرنه کلی خجالت می کشیدم

که خوب بالاخره ختم به خیر شد

 

صبح همون روز یادم نیست چیکار کرد که من دعواش کردم

که یه دفعه برام قیافه گرفت و گفت

مامان خانم امروز تولدمه نمی خوام دلم بشکنه !!! 

 منم امیدوارم که هیچ روزی دلت نشکنه خوشگل مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محمد گیان
14 فروردین 90 17:31
سلام به خاله بهار و ملیکا جان تولدت را بهت تبریک میگم انشالله صد سالگی


محمد گیان
21 فروردین 90 15:16
سلام خاله بهار سلام ملیکا جان خوبین تولدت مبارک
مامان ماهان
22 فروردین 90 20:23
تولد تولد تولدت مبارررررررررررررررک