مليكامليكا، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
محمد حسن و امیر حسنمحمد حسن و امیر حسن، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

ملیکا جون (شروع زندگی جدید مامان و بابا)

ملیکا دوست مامان

1389/12/15 13:03
نویسنده : بهار
710 بازدید
اشتراک گذاری

ملیکا جون هر چی بزرگتر میشی فکر می کنم بهت بیشتر نزدیک میشم

هرچند تفاوت سنیمون حدود ۳۰ ساله ولی یه جورایی فکر می کنم دو تا دوستیم باهم

یه موقع هایی که ناراحتم و میای با همون زبون بچگیت میگی

چی شده مامان

چرا ناراحتی؟

و منم تا حدی که متوجه بشی باهات درد دل می کنم و تو هم خوب گوش میدی

یه جورایی خوشحال میشم

و اون موقع است که میفهمم هم دختر گلم بزرگ شده و هم این که می تونم روت حساب کنم و باهات درددل کنم

خیلی دوست دارم وقتی هم که بزرگ شدی و واسه خودت خانم شدی

با هم دوست باشیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محمد گیان
18 اسفند 89 14:12
سلام خاله بهار سلام ملیکا جان خوبین انشالله که همین جوری میشه دو تا دوست خوب و صمیمی
مامان فرشته
22 اسفند 89 16:43
سلام عزیزم خدا رو شکر که دختر گلی داری که تا این حد باعث آرامش دل مامانشه ............. بوسسسسس برای بهترین دختر دنیا