مليكامليكا، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
محمد حسن و امیر حسنمحمد حسن و امیر حسن، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

ملیکا جون (شروع زندگی جدید مامان و بابا)

ملیکا و (روز عشق)

1389/11/27 15:57
نویسنده : بهار
465 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تو مهد ملیکا روز عشق و صلح و دوستی روز سپندارمزدگان رو جشن گرفته بودند (البته تاریخ اصلیش ۲۹ بهمنه) ولی چون به تعطیلی بر می خورد امروز گرفته بودند.

یه جمله ملیکاجونم در مورد عشق:

دوست داشتن بهتر از پوله عشق یعنی قلب

 

امروز صبح هم پافشاری می کرد و می گفت:

حتما باید برای آرتین دوستم تو مهد کودک یه هدیه ببرم/ من اونو دوست دارم

بعد منم بهش گفتم:

ببینم ملیکا جون اون میخواد چی برات بیاره اونم میخواد برات کادو بیاره

ملیکا گفت:

نه مهم نیست اون برام کادو بیاره

مهم اینه که من دوسش دارم و میخوام بهش کادو بدم

بعد یه سی کارتون یه کتاب و یه اسباب بازیشو برداشت گفت میخوام اینارو بهش بدم!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمد گیان
30 بهمن 89 9:30
سلام ملیکا جان آفرین درود بر تو