مليكامليكا، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
محمد حسن و امیر حسنمحمد حسن و امیر حسن، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

ملیکا جون (شروع زندگی جدید مامان و بابا)

انتخاب شدن ملیکا برای بازی در فیلم اصغر فرهادی

1389/11/6 14:55
نویسنده : بهار
777 بازدید
اشتراک گذاری

اوایل امسال بود موقع تحویل گرفتن ملیکا از مهد مدیریت مهد گفت: ملیکا رو برای بازی تو یه فیلم انتخاب کردن البته اسمش رو نمی دونست

یه برگه تحویل داد که آدرس نوشته بود دفتر آقای فرهادی (خانم نراقی) و یه شماره تلفن که ساعت تماس رو نوشته ۱۰ صبح فردا

من که خیلی اشتیاق داشتم که ببینم چیه ؟

کلی سوال از ملیکا پرسیدم :

و ملیکا فقط گفت که یه خانم و آقا اومده بودند و گفتن بهش که بیاد توی فیلم بازی کنه (همین)

و البته من اون موقع نمی دونستم آقای فرهادی کیه

خلاصه فردا زنگ زدیم

و قرار شد همون روز که خاطرم هست پنج شنبه بود

رفتیم به آدرس و ملیکا کلی ذوق و شوق داشت البته خودم هم دست کمی از ملیکا نداشتم

و خلاصه از ملیکا تست گرفتن، شعر خوند، مقنعه سرش کردن و عکس گرفتن

و یه شماره تلفن از من هم گرفتن که بعد جواب بدن

و البته به جز ملیکا ۲ تا دختر بچه دیگه هم اونجا بودن

ولی حیف که تماس نگرفتن

ملیکا که خیلی دوست داشت انتخاب بشه

هر روز به من می گفت که تماس بگیرم و بالاخره یک روز بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم تصمیم گرفتم تماس بگیرم که خانم نراقی گفت که انتخاب نشده

ملیکا که این حرف رو شنید کلی گریه کرد (از ته دل)

و می گفت شماره رو بگیر خودم صحبت کنم و بگم چرا قبولم نکردن خلاصه دروغ نگم حدود یک ساعت گریه کرد

ولی خوب بعد ساکت شد

اون روز بابای ملیکا دیر اومد خونه تقریبا ساعت ۱۱ بود که دیدم دیگه انگار ملیکا یادش رفته

ولی سر شام خوردن یک دفعه با بغض گفت:

بابا منو انتخاب نکردن

البته بعد از همون روز فهمیدم آقای اصغر فرهادی کیه و چقدر من فیلم هاشو دوست داشتم ولی خوب به اسم کارگردان هیچ وقت توجه نمی کردم

مخصوصا فیلم چهارشنبه سوری و درباره الی که شاید بیش از ۳ بار هر کدومو نگاه کردم

اسم فیلم جدیدش هم جدایی نادر از سیمین بود که بعد از گشتن تو اینترنت متوجه شدم

نمی دونم شاید بیشتر از ملیکا خودم دوست داشتم دخترم تو فیلم بازی کنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
10 بهمن 89 21:06
چقدر دخترتون هنرمنده ........... موفق باشی ملیکای عزیز
مامان سوگل
20 اردیبهشت 91 23:51
اکشال نداره خاله ایشالا خودت بزرگ میشی و میشی تهیه کننده و اونوقت اصغر فرهای میفته دنبالت