مليكامليكا، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
محمد حسن و امیر حسنمحمد حسن و امیر حسن، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

ملیکا جون (شروع زندگی جدید مامان و بابا)

عکس های جشن فارغ التحصیلی

1390/3/31 15:17
نویسنده : بهار
2,581 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اون همه ماجرا در مورد جشن فارغ التحصیلی ملیکا

امروز تازه عکساشو تو کامپیوتر گذاشتم و نگاه کردم

بعد از اون اتفاق ها که افتاد مسئول مهد کودک خیلی باهام همدردی کرد و یه جورایی از دل من و ملیکا درآورد

به ملیکا گفته بود که تو خیلی خوب سرود خوندی و بلز زدی و براش کادو جداگونه خریده بود

ملیکا هم که ذوق می کرد (کاش ما هم مثل بچه ها همه چی رو زود فراموش می کردیم کاشششش)

ّولی خوب در کل تجربه خوبی برای من بود

همین جا هم از مسئولای مهد کودک تشکر می کنم

خلاصه اینم چند تا عکس

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
31 خرداد 90 20:01
عزیزم فارغ التصیل شدنت مبارکههههههههههه چقدر خوشگل شدی عروسک زیبای من
محمد گیان
1 تیر 90 10:04
سلام خاله بهار سلام ملیکا جون مبارکههههههههههههههه بهت تبریک میگم عکسهات خیلی قشنگه ماشالله خودت خوشگلی خاله هانیس روستایه که پدرم اونجا به دنیا اومده http://hanis.loxblog.com