مليكامليكا، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
محمد حسن و امیر حسنمحمد حسن و امیر حسن، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

ملیکا جون (شروع زندگی جدید مامان و بابا)

حرف های یک مادر

1389/11/24 17:30
نویسنده : بهار
347 بازدید
اشتراک گذاری

ملیکا جون خیلی دوست دارم وقتی بزرگ شدی

خیلی خیلی دختر خوبی باشی تو همه چی

نمی دونم الان زمونه خیلی بد شده

چیزای آدم میبیه و میشنوه که میخواد شاخ دربیاره

فقط خدا باید بهمون رحم کنه

خیلی دوست دارم الان یه بچه دیگه بیارم

آخه همیشه میگن این خودخواهی پدر و مادره که یه بچه میارن

بچه ها وقتی بزرگ بشن (تنها میشن)

نمی دونم حالا که تو یه دونه ای بزرگ بشی چی میگی

از این که یه دونه ای خوشحال میشی؟

یا از اینکه تنهایی ناراحت میشی؟

ولی دختر گلم اینو بدون که من هر چی بودم خودخواه نبودم

شاید بشه گفت ترسو بودم

ترس از آینده ...........................

دوست دارم وقتی اونقدر بزرگ شدی

متوجه بشی

متوجه منظورم شده باشی

خیلی دوست دارم

خیلی خیلی خیلی  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)