مليكامليكا، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
محمد حسن و امیر حسنمحمد حسن و امیر حسن، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

ملیکا جون (شروع زندگی جدید مامان و بابا)

نذر برای سلامتی ملیکای عزیزم

1389/11/12 17:21
نویسنده : بهار
431 بازدید
اشتراک گذاری

ملیکا جونم

چون یک ماه زودتر دنیا اومدی (انگار عجله داشتی) یا اینکه خدا می خواست تو رو به من عیدی بده

نمی دونم

خیلی کوچولو بودی دو کیلو و سیصد گرم بودی و بعد از چهار روز هم زردی گرفتی و مجبور شدم برم بیمارستان و حدود ۹ روز بیمارستان بودیم که یادمه اربعین بود

و من هم کلی گریه می کردم

همون موقع بود که برای سلامتی تو دختر گلم نذر کردم هر سال ۲۸ صفر شله زرد بپزم

خدایا تو خودت مواظب دختر من و همه بچه ها باش (آمین)

خلاصه فردا شله زرد پزونههههههههههههه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهربان
12 بهمن 89 17:29
سلام به وبلاگ ما هم سری بزنید.