مليكامليكا، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
محمد حسن و امیر حسنمحمد حسن و امیر حسن، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

ملیکا جون (شروع زندگی جدید مامان و بابا)

ملیکا و ماه رمضون

1390/6/13 11:39
نویسنده : بهار
587 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش ملیکا از من پرسید

مامان ماه رمضون کی تموم میشه

منم گفتم چند روز دیه حدودا دو سه روز دیگه

ملیکا هم گفت: مامان خیلی زود گذشت من که چیزی نفهمیدم اصلا سخت نبود (!!!!!)

یه روز هم میخواست روزه بگیره و اصرار داشت که حتما سحر بیدارش کنیم و من هم بیدارش کردم

خلاصه خیلی زود بلند شد و اومد سر سفره و جاتون خالی لوبیا پلو داشتیم حدود شیش هفت تا قاشق خورد و یه لیوان آب هم خورد و سریع خوابید

فرداش ساعت 10 بیدار شد و گفت مامان صبحونه بده

منم گفتم عزیزم مگه روزه نیستی

اونم گفت آهان یادم رفته بود

ولی بعد از یک ساعت دیگه اومد و گفت مامان من که هنوز به سن تکلیف نرسیدم پس روزه نمی گیرم (!!!!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)