مليكامليكا، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
محمد حسن و امیر حسنمحمد حسن و امیر حسن، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

ملیکا جون (شروع زندگی جدید مامان و بابا)

ملیکا و واکسن و غصه اش

1390/3/1 16:53
نویسنده : بهار
793 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه واکسن ٦ سالگی (ورود به مدرسه) ملیکا رو زدیم که قربونش برم اصلا گریه نکرد

ولی دستش تا امروز هم قرمزه و درد میکنه با دکترش صحبت کردم گفت اگه تا فردا ادامه داشت حتما بیار ببینمش که خدا کنه خوب بشه

نمی دونم شاید چون بعدش رفت پارک بازی کرد این جوری شد یا نه ..................................

خلاصه

امروز صبح موقع رفتن به مهد کودک می گفت :

مامان بیا به شقایق (دوستش) بگو من واقعا واکسن زدم

اون میگه من واکسن نزدم دستم جوش زده (با حالت گریه)

 

با خودم فکر کردم میگیم خوش به حال بچه ها هیچ غصه ای ندارن

ولی خوب اینم غصه ملیکا

درسته از نظر ما خیلی کوچیکه

ولی موقعی که تعریف میکرد اینقدر ناراحت بود که واقعا براش غصه بود...............

این عکس رو هم برای خالی نبودن عریضه گذاشتم (ربطی به نوشته نداره)

این عکس رو برای خالی نبودن گذاشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
1 خرداد 90 22:11
ای جان ... خانم شده ماشاا...
مامان پارسا
2 خرداد 90 1:39
ملیکا خااانومه افرین بوس میکنم جای واکسنت زود خوب بشهدیگه خوب شد ولی پارسا هنوز نزده بهش بگو درد نداره
محمد گیان
2 خرداد 90 14:02
سلام
الهه(خدابانو)
3 خرداد 90 11:02
دخمل منم قد مليكاي توئه. ميبوسمش. روزت مبارك مامان خانم. بهم سر بزن.
محمد گیان
3 خرداد 90 13:07
سلام . یه آسمون پر از ستاره و یه دشت پر از گل تقدیم به همه مامان جونی های خوب و مهربون . روزت مبارک خاله