مليكامليكا، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
محمد حسن و امیر حسنمحمد حسن و امیر حسن، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

ملیکا جون (شروع زندگی جدید مامان و بابا)

بعد از چند سال بالاخره یادش موند (سالگرد ازدواج)

1389/11/19 12:50
نویسنده : بهار
453 بازدید
اشتراک گذاری

من و ملیکا زود رفتیم خونه مرغ سوخاری درست کردم و یک پلیور برای شوهرم خریدم

به خودم گفتم اگه یادش نبود عیبی نداره من که یادم بوده!!!!

که دیدم نه یادش نرفته

یه دسته گل و یه شلوار برام گرفته بود (کلی ذوق کردم)

ملیکا جون موقع باز گردن کادوها هم هی می گفت کادو من کو ؟ کادو من کو؟

توی راه یه کیک خریدیم که ملیکا هی می گفت تولد کیه

که من بهش توضیح دادم

فروشنده به ملیکا گفت :

تولد توئه خوشگلم

ملیکا گفت:

نه بابا! سالگرد ازدواج مامان و بابامه

 

اینم دوتا عکس  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)