مليكامليكا، تا این لحظه: 19 سال و 26 روز سن داره
محمد حسن و امیر حسنمحمد حسن و امیر حسن، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

ملیکا جون (شروع زندگی جدید مامان و بابا)

تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر

1391/6/29 16:41
نویسنده : بهار
649 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان

فقط ساده می توانم بگویم روزت مبارک

 دیروز روز دختر بود عزیز دل مامان روزت مبارک

مامان خیلی دوست داره

دیروز با هم رفتیم برات کادو بخرم چون گفته بودی دوست داری خودتم باشی ما هم گفتم چشم

کلی خیابون ها رو گشتیم آخرش هم عروسک باربی خریدی آخه عاشق عروسک هستی وقتی هم که خرید تموم شد بهم گفتی مامان مطمئن باش که برات جبران می کنم حتما حتما

نمی دونم چرا این عکسو خیلی دوست دارم انگار یه جورایی تو هم ادغام شدیم

اردبیل - سبلان ٧/٦/٩١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نسترن
30 شهریور 91 9:51
روزت مبارک دختر گل. الهی همیشه پاک ومعصوم بمونی عین بچگی هات.
مامان هانیه سادات
31 شهریور 91 7:43
سلام چه عکس جالبی. ماشاالله ملیکا جون خیییلی دوست داشتنیه. بوس واسه ملیکا جونم
ارغوان
1 مهر 91 13:33
روزت مبارک ملیکا جون
از اشنایی باهاتون خوشحال شدیم


خیلی ممنون
من هم خوشحال شدم
مامان نسترن
3 آبان 91 2:17
مامان نسترن
16 آذر 91 8:39
حسابی مامان بهار درگیری . نیستی؟ خوبی؟


خیلی وقته میخوام مطلب بزارم ولی نمی دونم چرا نمیشه