مليكامليكا، تا این لحظه: 19 سال و 30 روز سن داره
محمد حسن و امیر حسنمحمد حسن و امیر حسن، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

ملیکا جون (شروع زندگی جدید مامان و بابا)

ماه خدا

1391/5/23 14:57
نویسنده : بهار
477 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته می خوام بیام اینجا و برات مطلب بنویسم ..........

عزیزم دل مامان خیلی از روزه می پرسی و همش از من می پرسی مامان تشنته یه کم آب بخور

یا اینکه مامان چرا باید روزه بگیریم منم تا اون حدی که متوجه بشی بهت توضیح میدم و ...........

ملیکا جون دوست دارم تو هم وقتی بزرگ شدی واقعا با جون و دل روزه بگیری و خودت روزه و نماز رو درک کنی ان شا الله

الان که خیلی دوست داری روزه بگیری ولی خوب چون زیاد بازی می کنی تشنه میشی

البته یکی دو روز روزه کله گنجشکی گرفتی ولی کلا هم خیلی غذا خوردن رو دوست داری...... چیکار کنم به خودم رفتی

یه روزم یه دفعه موقع سحر از خواب بیدار شدی و اومدی نشستی سر سفره و غذا خوردی و دوباره کنار سفره خوابت برد اون روز تا ساعت 2 تونستی خودت رو نگه داری و روزه بگیری ولی بعدا که گشنت شد گفتی من که هنوز به سن تکلیف نرسیدم ............ و افطار کردی!!!!!!

ولی نماز خوندنت خوبه سجاده و چادر نمازی که برای مکه برات دوخته بودم رو بیشتر اوقات برمی داری تا اذان می ده شروع می کنی به نماز خوندن و اول نماز می خونی و بعد میای افطار با ما افطاری می خوری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسیم
25 مرداد 91 12:36
با سلام مسابقه ای در وبم گذاشتم که مخصوص کودکانی مانند فرزند شماست.خوشحال میشم که فرزند شما هم در این مسابقه شرکت کند.همه ی توضیحات در وبم نوشته شده است.
باران قلنبه
27 شهریور 91 17:21
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید.این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش مستقیم تو وبم مراجعه کنید.درضمن میتوان به چند کودک هم رای داد منتظرم یادتون نره هاااااااااااااااااا یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه مرسی از لطفتون