مليكامليكا، تا این لحظه: 19 سال و 26 روز سن داره
محمد حسن و امیر حسنمحمد حسن و امیر حسن، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

ملیکا جون (شروع زندگی جدید مامان و بابا)

عکس های ملیکا در مدینه و مکه

1391/4/26 15:04
نویسنده : بهار
1,978 بازدید
اشتراک گذاری

ملیکا مدینه (قبرستان بقیع)

مدینه - کوه احد

مدینه _ مسجد ذوقبلتین

ملیکا و دوستش پرناز از همدان موقع برگشت -  فرودگاه جده

مکه مکرمه

خدایا شکرت که ما رو لایق دونستی و ما رو به خونه خودت دعوت کردی امیدوارم بنده خوبی برات باشم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نسترن
2 مرداد 91 23:37
همه جا بوی خدا ست.مامان مهربون سحر یا دم افطار که میشه. اون لحظه که دلت پر میشه از تموم خدا منو پسر کوچولورو هم یادی کن. ممنونم


چشم عزیزم
التماس دعا
مامان رادمان
3 مرداد 91 13:55
رسيدن به خير عزيزم
ان شاء الله هميشه به سفر به خصوص سفرهاي معنوي اين چنيني
عكسها هم قشنگ بودند
آفرين به گل دختر


ان شا الله قسمت شما هم بشه
التماس دعا
ابوالفضل
9 مرداد 91 20:30
واااای خوش به حالتون و زیارتتون قبول!
زینب (مامان امیر عباس)
12 مهر 91 11:47
سلام مرسی به وب من هم سر زدین... ملیکا خانم گل ... حاج خانم کوچولو...خوش به حالت وقتی عکست و دیدم یاد خودم افتادم وقتی رفتم مکه منم نوجوون بودم ... قدر پدر مادرتو بدون عزیزم که شمارو با این سن کم فرستاند خونه خدا... عزیز دلم حالا مه فرشته و دلت پاکه میشه برای منم دعا کنی که خدای مهربون باز درهای رحمتشو به روم باز کنه .... انشالله...
www.amirabas91.niniweblog.comوب پسرم که فرشته شد
www.rozaneomid.niniweblog.com به امید روزی که خدا باز لطفش شامل من و همسرم بشه انشالله


سلام عزیزم ان شا الله به زودی زود دوباره مامان میشی و نی نی برای همیشه پیشت میمونه
ان شا الله