مليكامليكا، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه سن داره
محمد حسن و امیر حسنمحمد حسن و امیر حسن، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

ملیکا جون (شروع زندگی جدید مامان و بابا)

ملیکا و تابستان

1391/3/7 15:46
نویسنده : بهار
1,191 بازدید
اشتراک گذاری

آخرین روز مدرسه ٣١ اردیبهشت بود و تعطیلات تابستان شروع شد

٧ خرداد کارنامه ها رو دادن و عکس جشن الفبا

جشن الفبا رو هم تو پارک بانوان گرفتن که متاسفانه من نتونستم برم خیلی حیف شد

ولی در عوض یه تولد تو مدرسه برات گرفتم که خیلی خوش گذشت و کلی عکس و فیلم گرفتم

٦ خرداد تولد بابا بود ولی امسال برخلاف هر سال که تولد می گرفتم امسال نمی دونم چرا نگرفتم.

 

پنج شنبه هفته گذشته با همکارهای خوبم به ده آجین دوجین رفته بودیم که خیلی خوش گذشت و تو با دختر همکارمون نیکتا کلی بازی کردی و واقعا هم آب و هوای خوبی داره و هم طبیعت سرسبز و زیبا

امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشی

از همه مهم تر روزشماری برای رفتن به سفر معنوی خانه خدا هر چی به سفرمون نزدیک تر میشم اضطرابم بیشتر میشه ........... نمی دونم لایق این سفر هستم یا نه ...................

اینم چند تا عکس

ملیکا و دوستش نیکتا

 

 

تو این عکس شلوار ملیکا خیس شده بود و من مجبور شدم با شالم براش دامن درست کنم !!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رادمان
8 خرداد 91 8:34
چه اسم بامزه اي اصلا نشنيده بودم آجين دوجين
خوشحالم كه بهتون خوش گذشته
انشاءالله فارغ التحصيلي از دانشگاه
معلومه كه لايق هستي ! ما رو هم اونجا ياد كن حتما حتما يادت نره ها


چشم عزیزم حتما اگه لایق باشیم حتما دعاتون می کنیم
مامان نسترن
20 خرداد 91 19:26
چه عکسای قشنگی. خانومی شما معلمی؟ خوشبحالت .همیشه عاشق معلمی بودمو نمی دونم چرا بهش نرسیدم



نه عزیزم معلم نیستم ولی منم مثل شما معلمی رو دوست داشتم