مليكامليكا، تا این لحظه: 19 سال و 23 روز سن داره
محمد حسن و امیر حسنمحمد حسن و امیر حسن، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

ملیکا جون (شروع زندگی جدید مامان و بابا)

خدا بزرگه

1391/2/13 17:26
نویسنده : بهار
776 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش با همکارام داشتیم در مورد یه موضوعی صحبت می کردم و از سختی هاش و از اینکه چرا این جوری شده

و من کلی عصبانی بودم و غر غر می کردم

ملیکا که دورتر از ما نشسته بود و طبق معمول سرگرم نقاشی کشیدن بود

یه دفعه منو صدا کرد و گفت :

مامان غصه نخور

                                          خدا بزرگه

واقعا بعضی اوقات تو سختی ها یادمون میره که همیشه خدا هست و مواظبمونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان هانیه سادات
13 اردیبهشت 91 21:36
سلام.از لطفت بینهایت سپاسگزارم.
ناهیدیوسفی
19 اردیبهشت 91 17:54
خیلی ممنون ازلطفت.من هم خوشحالم ازآشنایی باشما.
بهار(مامانی شهراد)
19 اردیبهشت 91 22:03
قربون این خانوم خوشگله با فهم و شعور بشم من
مامان سوگل
21 اردیبهشت 91 0:16
خب خانمی بچه راست گفته دیگه خدا بزرگه، انقدر بزرگه که ما واقعاً فراموشش میکنیم
مامان سوگل
21 اردیبهشت 91 0:17
وایییییییییییییییی خیلی باحال بود خیلی جالب بود خیلی جذاب بود، واقعا من تک تک پستها رو خوندم همه عالی و جذاب بودن، خیلی دختر ناز و باحالی دارین خداییش خیلی کیف کردم از خوندن خاطره هاش


خیلی خوشحالم کردید ممنون از لطفتون
بهار(مامانی شهراد)
22 اردیبهشت 91 9:46
روزت مبارک عزیزم
مامان سوگل
23 اردیبهشت 91 1:09
تمام عالم امکان فدایت ای مادر تمام عمر میکنم دعایت ای مادر تمام روزی من از دعای خیر تو بود وحاضرم که دهم جان برایت ای مادر چه خواب های قشنگی زقصه های تو دارم وتا ابد من مسکین گدایت ای مادر چه گیسوان سپیدی چه درد های زیادی واز خدا طلبم من شفایت ای مادر چه رنج ها که کشیدی برایم ای مادر چکار کرده ام عمری برایت ای مادر هزار بوسه به دستت برای این همه مهر هزار یاس سپیدم به پایت ای مادر روزت مبارک
مامان هانیه سادات
30 اردیبهشت 91 19:26
سلام.چرا آپ نمیکنی؟ خبری ازت نیست.


مامان تنبلیم دیگه
مامان نسترن
4 خرداد 91 12:30
امشب رو ازدست نده مامانی . واسه همه دعا کن و ازآخر آرزوهای قشنگتو بده دسته فرشته ها تا ببرن برسونن دست کسی که همیشه متظره ما باهش درددل کنیمو اونم روی همه غمامون خط بکشه و واسمون روی برگه آرزوهامون مهر تایید بزنه. شب آرزوها و روزای قشنگ رجب مبارک